
Työntekijäkokemus -palvelukokonaisuus
Autamme sinua kehittämään työntekijäkokemusta ja varmistamaan onnistuneen työntekijäkokemuksen hetkissä, joilla todella on merkitystä.
Kehittäminen on hyvä aloittaa nykytilan kartoittamisesta ja helposti korjattavista, mutta vaikuttavista asioista. Kartoitamme ja kehitämme työntekijäkokemusta käyttäjälähtöisin menetelmin, yhdessä työntekijöiden kanssa. Autamme työntekijäkokemuksen kaikilla osa-alueilla: tutkimme, mittaamme, annamme myös nopeita ratkaisuja sekä kehitämme johtamista, kulttuuria, käytäntöjä, prosesseja ja viestintää.
Työntekijäkokemuksen kehittäminen: palvelun tasot
1. Työntekijäkokemuksen nykytilakartoitus |
Prosessien ja käytäntöjen nykytilakartoitus. Havainnointi ja työntekijöiden haastattelut. |
Nykytilakartoitus: kiinteä hinta |
2. Ketterä kehittäminen yhdessä |
Ketterä kehittäminen yhdessä työntekijöiden kanssa, osallistaen ja ihmislähtöisin menetelmin. Lopputuloksena näkemykset toimenpiteistä. | Kehittäminen ja konsultointi: kiinteä hinta |
3. Valmennukset ja puheenvuorot
|
Viimeaikaiset aiheemme: Työntekijäkokemuksen johtaminen; Perheystävällinen työpaikka; Moderni ketterä HR menestyksen mahdollistajana. | Valmennukset: kiinteä hinta |
Kaikki konsultointiprosessimme perustuvat ketteriin ja käyttäjälähtöisiin menetelmiin ja perehdytämme myös asiakkaamme niiden hyödyntämiseen työntekijäkokemuksen kehittämisessä.
Työntekijäkokemuksen hyödyt
Työntekijäkokemuksen vaikutukset liiketoiminnalle ovat ilmeiset. Gartnerin tutkimukseen vastanneista HR-johtajista yli puolet oli sitä mieltä, että työntekijäkokemuksen parantaminen on prioriteetti (Gartner, 2019).
MIT-yliopiston mukaan yritykset, joissa on erinomainen työntekijäkokemus
– ovat kaksi kertaa innovatiivisempia,
– kaksinkertaistavat asiakastyytyväisyyden ja
– tekevät 25 % enemmän voittoa kuin muut.
(MIT CISR, 2017)