Työntekijäkokemus ja kriittiset hetket – näin pääset alkuun

Autamme hyvän työntekijäkokemuksen kehittämisessä.

Työntekijäkokemus on henkilökohtainen ja kokonaisvaltainen, kattaen kaiken työsuhteen aikana koetun, havaitun ja tunnetun. 

Työntekijäkokemusta kehitetään yhdessä työntekijöiden kanssa – ei työntekijöille.

Lataa opas, saat sen sähköpostiisi! Olemme tiivistäneet asiaa – luet oppaan noin 10 minuutissa.

Työntekijäkokemus
Työntekijäkokemus kriittinen hetki
Kriittinen hetki lähtökokemus

Tilaamalla vinkkipaketin annat Fambitionille luvan lähestyä sinua sähköpostitse. Tutustu tietosuojaselosteeseemme.

Saimme auditoinnista hyvän ja selkeän listan kehityskohteisiin ja nämä vieläpä listattuna helpoimmasta hankalimpaan. Tämä on hyvä keino saada ulkopuolinen näkemys työpaikan HR-käytäntöihin ja herätellä katsomaan käytäntöjä ja prosesseja työntekijöiden perspektiivistä.

Jenni Rouvinen, HR Manager, Cloubi

Tulevaisuudessa työnantajat menestyvät kuuntelemalla työntekijöitään ja kehittämällä työntekijäkokemusta.

Forbes, 2018