Työntekijäkokemus ja kriittiset hetket – näin pääset alkuun

Autamme hyvän työntekijäkokemuksen kehittämisessä. Työntekijäkokemus ei muodostu pelkistä mukavista mindfulness-hetkistä. Työnantajan tulee varautua kriittisiin hetkiin, joissa työntekijä punnitsee, luottaako ja sitoutuuko hän työnantajaansa.

Me kutsumme näitä kriittisiä hetkiä nimellä Moments That Matter. Olemme tunnistaneet niitä yhteensä sata, ja tässä oppaassa paljastamme niistä seitsemän.

Lataa opas, saat sen sähköpostiisi! Olemme tiivistäneet asiaa – luet oppaan noin 10 minuutissa.

Työntekijäkokemus
Työntekijäkokemus kriittinen hetki
Kriittinen hetki lähtökokemus

Tilaamalla vinkkipaketin annat Fambitionille luvan lähestyä sinua sähköpostitse. Tutustu tietosuojaselosteeseemme.

Tutustumalla oppaaseen pääset ajatuksessa alkuun, ja jatkossa me autamme sinua: analysoimme nykytilan, annamme Quick Fixit, rakennamme kokemuspolun ja viemme muutoksen kulttuuriin, käytäntöihin ja työkaluiksi.

Saimme auditoinnista hyvän ja selkeän listan kehityskohteisiin ja nämä vieläpä listattuna helpoimmasta hankalimpaan. Tämä on hyvä keino saada ulkopuolinen näkemys työpaikan HR-käytäntöihin ja herätellä katsomaan käytäntöjä ja prosesseja työntekijöiden perspektiivistä.

Jenni Rouvinen, HR Manager, Cloubi

Tulevaisuudessa työnantajat menestyvät kuuntelemalla työntekijöitään ja kehittämällä työntekijäkokemusta.

Forbes, 2018